Monday 30 November 2009

All I want for my day off

Sunday 29 November 2009

Ungaro, de la Emanuel la Lindsay Lohan

După îndelungi critici la adresa duoului Estrella Archs-Lindsay Lohan, preşedintele şi CEO-ul Ungaro, Mounir Moufarrige, spune că vedeta va continua să ocupe postul de artistic advisor. El a mai adaugat că noua colecţie se vinde bine, deşi brandul a fost retras de la Neiman Marcus şi Net-a-Porter.

Viziunea celor două nu pare să-l fi impresionat nici pe fondatorul casei, care spune despre miss Lohan că a creat un dezastru. Emanuel Ungaro a renunţat la designul liniei de pret-a-porter în primăvara lui 2002, iar după ce casa Ungaro a fost preluată de un afacerist american în 2005 (până atunci fiind deţinută de Ferragamo), designerul s-a retras total.

În 2002, el i-a predat ştafeta lui Giambattista Valli, care mai lucrase pentru Roberto Capucci, Fendi şi Krizia. Acesta renunţă doi ani mai târziu. Locul îi este luat de Vincent Darré, a cărui colecţie de debut este penalizată dur de criticii de modă. Drapajele, o semnătură a casei, au fost foarte stângaci realizate, iar accesorizarea nepotrivită – scria Hamish Bowles, în martie 2005, pentru style. com.

Pentru sezonul toamnă/iarnă 2006, Peter Dundas prezintă o colecţie unde înglobează mare parte din elementele specifice brandului: drapajele, bulinele, animal print-ul, culorile electrice. Designerul de origine norvegiană, este înlocuit totuşi în 2008 de Esteban Cortazar care recreează look-ul disco optzecist propus de Ungaro. Deşi aprecierile au fost pozitive în ceea ce priveşte creaţiile sale, Moufarrige aduce în 2009 o nouă echipă ce va aduna mai multe blitz-uri decât în sezonul precedent, dar tot atâtea dezaprobări.

De ce cinci designeri în doar şapte ani? Poate că niciunul din ei nu a putut interpreta simbolurile şi valorile casei într-o manieră convingătoare...pentru ei înşişi, pentru publicul casei şi pentru fondatorul ei.

Overview

Viziunea lui Emanuel Ungaro

fall00

Viziunea lui Giambattista Valli

fall02

Viziunea lui Vincent Darré

fall05

spring06

Viziunea lui Dundas

fall06

spring07

Viziunea lui Cortazar

fall08

spring09

Foto: style.com

Fur is her second skin


Model: Emma McLaren

Velvet Magazine, nov. 2009 

Foto: TFS 

Saturday 28 November 2009

Thursday 26 November 2009

Iris vs the world

Iris Strubegger este un model de origine austriacă, descoperit pe străzile New York-ului la vârsta de 17 ani. Primul show unde a defilat este Calvin Klein S/S 2003. În acelaşi an a renunţat la modelling, pentru a reveni în 2007.

În 2009, Iris a devenit imaginea Balenciaga, Pollini şi D&G. De asemenea, ea a fost fotografiată de Steven Meisel pentru campania Pepe Jeans.

Anul acesta s-a bucurat de o puternică susţinere din partea redactorului-şef Vogue France, Carine Roitfeld. Iris Strubegger este prezentă pe coperta Vogue Paris din luna martie, cea a Vogue Nippon din luna septembrie şi Vogue Spania decembrie, plus într-o serie de editoriale i-D şi V Magazine.

Ce i-a adus succesul? Cu siguranţă (şi) forţa pe care o transmite şi look-ul androgin...


Vogue Spania, decembrie 09

Foto: TFS

Wednesday 25 November 2009

La profesional

 

 


 

 



Vogue Spania, decembrie 2009 

Foto: TFS 

Monday 23 November 2009

Cat power part 2


Foto: TFS

Sunday 22 November 2009

Who’s Etro ?

Sunt absolut înnebunită după propunerile Etro pentru acest sfârşit de an. Sunt exact ceea ce vrei să porţi dacă vrei să arăţi smart, chic and feminine. Un imprimeu geometric pe o rochie cu un umăr dezgolit, o fustă cu strălucire metalică alături de o jachetă tricotată, pantaloni lejeri şi bluze de mătase – da, vreau!

Cine este Etro mă întrebam...Keywords? Veronica Etro, imprimeuri şi italian glam.

Povestea casei a început în 1968 şi s-a clădit pe producţia de materiale de calitate. Tuşa s-a păstrat şi astăzi – predominanţa imprimeurilor, pe fibre naturale, inspirate din călătoriile lui Gimmo Etro, fondatorul brandului. Print-ul Paisley l-a descoperit în India şi, de atunci, acesta a devenit un simbol al casei.

Etro este o afacere de familie: Veronica se ocupă de linia feminină, Kean de cea pentru bărbaţi, iar Jacopo şi Ippolito sunt in charge de textile şi accesorii, respectiv de latura financiară, plus divizia de home.

În anii ’90, Etro a adăugat colecţiilor de decoraţiuni interioare şi accesorii din piele, linia de pret-a-porter.

Brandul este prezent acum pe pieţele din Europa, America şi Asia, având în 2008 o cifră de afaceri de 264 milioane €.

Site-ul lor este foarte prietenos. Au ştiut să-l transforme într-o experienţă online, puternic ataşată de credinţele şi valorile brandului – joc, culoare şi creativitate în cel mai pur stil italian. Have a bite here...







F/W 2009/10

Foto: style.com

Wednesday 18 November 2009

Rock my world

 



Foto: nastygal 

Saturday 14 November 2009

Neo-aristocracy

Foto: late afternoon blog 

Weekend refugee

Popupshop dress, Givenchy boots, Alexander Wang bag, Oscar de la Renta necklace, Helmut Lang vest

Foto: lagarconne, net-a-porter 

Wednesday 11 November 2009

New life


Preluarea casei Escada este licitata zilele astea de catre trei investitori.

Dupa ce in luna august a intrat in faliment, spre sfarsitul acestei saptamani se asteapta o noua conducere. Poate si o noua directie...




Sursa: fashionologie

Magie noire

























Foto: Vogue Italia, november 2009