Monday 24 May 2010

SATC state of mind

Ebay a raportat o crestere de 500% la vanzarea pantofilor semnati Manolo Blahnik si 107% pentru turbanele a la Abu Dhabi, cu o saptamana inaintea premierei "Sex and the City 2". Cele patru personaje pot sustine o intreaga industrie a produselor de lux...cum au facut si cu geanta Louis Vuitton, Motard Firebird Bag, al carei pret a ajuns la $5400 dupa lansarea filmului. 

Cred ca product placement-ul ar trebui sa aiba limitele lui. La amploarea pe care o are acest film, orice pachet de chibrituri poate deveni un must have, astfel ca, un simplu cadru cu SJP purtand o pereche de pantofi Manolo devine subit manipulare. 

Din pacate, tocurile nu vin la pachet cu imaginatia Patriciei Field. Acceasi rochie se muleaza diferit, in dependenta de personalitatea celei care o poarta, asa incat, impulsul de a cumpara obiectele cu care defileaza un personaj tine de accesul la un statut sau o stare de spirit. Oare toate ne dorim sa fim editorialiste, sa traiam in Manhattan si sa avem relatii ciudate? ;)

Foto: hotbeautyhealth

4 comments:

Anonymous said...

I'm sure that most of us would like to live in NY and have strange realtionships fully dressed in labels:))

Luana said...

I couldn't agree more! Tocurile sunt numai parte din ecuatie: mai conteaza si hainele, and the way you pair them. Subscriu si eu...I wish I lived in NY...the glamorous Upper East, by the art galleries.
Si abia astept sa vad filmul vineri, when it comes out!

Bohemian Palace said...

Da, uite chiar ma bucur ca ai scris postul asta. Coincidenta sau nu, discutam cu niste colege astazi despre amploarea pe care SATC au luat-o in ultimii ani si cum 4 domnite nu tocmai inzestrate de natura au ajuns dive. Stiu ca suna foarte dur ce spun aici, dar nu sunt de acord nici nu stilul lor de viata si nici cu ceea ce incearca sa transmita serialul. E funny, recunosc, iti creeaza o anumita stare dar de aici pana la transformarea intr-un stil de viata... sa am pardon, e o mare prostie. In fine, concluzia la care am ajuns (eu) in urma discutiei referitoare la popularitatea serialului este prostia femeilor. Ah, ce misogin suna. Loviti cu pietre, sunt gata sa ofer argumente si justificari.

NoFaceFashion said...

Povestea lor nu are nimic realist si palpabil, in afara de un stilist care isi face bine treaba. Personajele, luate individual, nu au nimic spectaculos, cu siguranta sunt mii de femei in lumea asta care fac ce fac ele, insa probabil asta atrage - sinceritatea lor fata de propria existenta, astfel ca femeile se identifica usor cu ele.