Cine este Etro mă întrebam...Keywords? Veronica Etro, imprimeuri şi italian glam.
Povestea casei a început în 1968 şi s-a clădit pe producţia de materiale de calitate. Tuşa s-a păstrat şi astăzi – predominanţa imprimeurilor, pe fibre naturale, inspirate din călătoriile lui Gimmo Etro, fondatorul brandului. Print-ul Paisley l-a descoperit în India şi, de atunci, acesta a devenit un simbol al casei.
Etro este o afacere de familie: Veronica se ocupă de linia feminină, Kean de cea pentru bărbaţi, iar Jacopo şi Ippolito sunt in charge de textile şi accesorii, respectiv de latura financiară, plus divizia de home.
În anii ’90, Etro a adăugat colecţiilor de decoraţiuni interioare şi accesorii din piele, linia de pret-a-porter.
Brandul este prezent acum pe pieţele din Europa, America şi Asia, având în 2008 o cifră de afaceri de 264 milioane €.
Site-ul lor este foarte prietenos. Au ştiut să-l transforme într-o experienţă online, puternic ataşată de credinţele şi valorile brandului – joc, culoare şi creativitate în cel mai pur stil italian. Have a bite here...
F/W 2009/10
Foto: style.com
No comments:
Post a Comment