Thursday, 1 September 2011

Cand necesitatea devine lux


Tu de ce ai da 2.000 lei pe o bluza? Eu n-as...

Sau ma pacalesc pe mine insami pana cand cardul meu de credit va fi atat de plin de el incat un top Balenciaga ar trece neobservat pe extrasul de cont?

Brandurile de lux sunt cea mai frumos impachetata proba a faptului ca simtim nevoia, mai des sau ocazional, sa ne auto-premiem cu astfel de bunatati. Din orgoliu, statut sau pentru compensarea unor frustrari personale. Pentru ca, sa recunoastem, cati dintre noi stiu cum este cusut un pantalon YSL sau de ce o geanta Lady Dior costa peste 1.000 de euro?

Potrivit New York Times, la Nordstrom, pentru un mantou Chanel brodat cu paiete, exista in acest moment o lista de asteptare. Si pentru cat se sta la coada? 9.010 dolari.

Tu de ce iti tii banii pe umerase?

3 comments:

movieaddicted said...

si eu ma miram zilele trecute de ce ai da peste 4000 lei pe o fusta extrem de simpla Herve Leger...
un mantou de 9000 euro?!
singurul lucru scump pe care mi-l doresc cu adevarat este Chanel 2.55 :)

NoFaceFashion said...

I'm feeling you, 2.55! ;)

Anette said...

pentru ca suntem femei