La un mic raid prin sifonierul meu de acasa, am constatat ca multe haine le am din magazinele lor din Brasov. Prea multe variante de shopping nu erau in perioada aia. Insa, si acum mai intru si-mi gasesc o rochie in dungi sau o maleta simpla... Ultima data am pus mana pe o rochie-camasa cu un croi cocon. Fostul meu redactor-sef mi-a spus ca parca as fi furat camasa iubitului si as fi venit la birou in fuga. Ceea ce nu e rau deloc!
Incepand cu acest sezon, Tina R s-a hotarat sa comunice mai mult si mai bine cu presa, bloggerii si clientii: prezentarea colectiei, campanie publicitara, noi magazine stradale si lookbook. In plus, prin aducerea unui nou suflu in partea creativa (colaborarea cu unii designeri romani) vrea sa isi contureze mantra asta in care eu cred vizavi de ei: "Nice and fair".
Paula, consultantul de comunicare al brandului, m-a convins sa calc in mall dupa ceva timp si, mai presus, sa intru la cabina de probe. Nu fac asta prea des, dar am vrut "sa raportez" exact modul in care se prezinta pentru toamna/iarna noua colectie. Si feedback-ul meu suna cam asa...
In continuare te poti baza pe modele de camasi crisp&fun. Mi-au placut intaritura de catifea din jurul gulerului si imprimeurile "solide".
Stau bine si la capitolul genti. Medii si mari, cu forme compacte, foarte bune pentru zi.
Eu am incercat si un pulover lejer (cel verde), transparent, pe care sa il port cu maiouri pe dedesubt. L-am luat acasa!
Am incercat si o pereche de pantaloni conici, dar aici intervin cateva detalii. Ar trebui calcati (mai) constiincios. Banda superioara scoate in evidenta cute nevazute si nu forme armonioase.
De altfel, cred ca Tina R e un brand ce poate castiga foarte mult pe partea de tricotaje. Doar ca trebuie sa se straduiasca mai mult. Fara volane si ciucuri sau bolerouri care nu au un cuvant in nicio garderoba. Less is much more! As spune: cardigane lejere, cableknit, caciuli tricotate, fulare extra-lungi, veste supradimensionate, tonuri neutre si blocuri de culoare.
Romancele au nevoie de piese basic pe care sa le mixeze smart, nu de piese incarcate pe care sa stie sa le poarte intr-un singur fel. Asta aduce zambete, apropo de noua lor campanie...
No comments:
Post a Comment