Wednesday 24 November 2010

Gala Avanpremiere 2010

Joia trecuta am semnat condica la Gala Avanpremiere. Stiu, a trecut aproape o saptamana, dar am o problema cu amicul intitulat "timp". Nu voi trece prin toate colectiile, ci voi reda un top 3 personal. Nu m-am hotarat cine sa ocupe prima pozitie, deci (pe respectivele) le prezint alfabetic. 

Locul 3 

Silvia Serban & Alexandru Nimurad – „By coincidence”



By coincidence or not, colectia gandita de cei doi mi-a amintit de cea a lui Kristopher Kane pentru Topshop: de la forma pana la culoare. Nu mi-a placut accesorizarea unora dintre look-urile propuse, si anume floarea imensa din tulle. Baticurile negre, insa, mi s-au parut cool! 

Locul 2 

Iris Serban - „Human Condition”




Prezentarea lui Iris Serban mi-a parut ca dezvolta povestea unui cocon care explodeaza in valuri de matase si tulle - expresii ale unei femei extrem de delicate, cu talia unei viespi. Detaliile metalice nu au facut decat sa sublinieze aceasta fragilitate data de drapaje si pliseuri. 

Locul 1

A&S Negulescu - „Wicked”





Recunosc ca pana acum nu am mai vazut creatiile celor doua surori, dar sunt impresionata de precizia cu care au lucrat rochiile din piele, fara a le face sa para rigide. Inchiderea asimetrica a unei rochii negre si breteaua sub forma unei cravate sunt detaliile "de notat". 

La dezamagirile serii as putea trece fara probleme prestatia Cristhelen B. Nu mi-a transmis absolut nimic, iar sandalele - un singur model (cu 1-2 interpretari) deloc convingator ori flatant din punct de vedere estetic. 

Foto: Alex Buruntia, Remus N Photography, PR &Facebook 

1 comment:

Luana said...

Imi plac foarte mult rochiile pe care le-ai ales de la Human Condition...loooove the flirty, feminine style!