Intrebare simpla: ce ii dau omului care le are pe toate? O expresie mult uzitata, dar de bun simt in cazul de fata.
Altii mai precoce decat noi raspund.
Brian Atwood a creat recent o platforma denumita The Vault unde doar 50 dintre clientii sai pot accesa clipuri publicitare in premiera, schite, poze private si modele in serie limitata ale pantofilor ce pot ajunge la 3.000 euro. “We want people to feel like they are a part of the brand in a very special way and The Vault experience is a way of creating conversation and interaction at a higher level”, Amy Rapawy, senior vice president of Marketing la The Jones Group, NY. (detinatorii label-urilor Brian Atwood, Rachel Roy, Kurt Geiger, Stuart Weitzman, Givenchy Jewelry, s.a)
Cei de la British Airways "au coborat muntele". Compania aeriana a lansat pe 1 martie prima editie digitala a revistei sale de bord, disponibila pe iPad. Varianta printata First Life le este pusa la dispozitie de obicei celor ce calatoresc la clasa I. Au ales sa imbogateasca vizual continutul, prin clipuri si harti interactive, si sa largeasca audienta creand povesti frumoase despre o viata frumoasa.
Barneys New York a promovat de-a lungul evenimentelor corelate Oscarurilor un mini concept shop in Los Angeles, in lobby-ul hotelului Beverly Hills Hotel. Barneys Bungalow oferea clientilor jet-set o selectie de piese to die for si un corner de make-up, pentru o experienta completa.
Fiecare dintre exemplele de mai sus ofera o premiere distincta a consumatorului sau potentialului consumator, insa toate trei aduc mai aproape o experienta imbunatatita si atent ingrijita a ceea ce fiecare dintre ei isi permite financiar sa plateasca, dar nu poate obtine altfel. Luxul sustine creativitatea si viceversa.
1 comment:
frumos ;)
Post a Comment