Colaborarile dintre vedete si importante case de moda (vezi Lindsay Lohan la Ungaro sau presupusa colaborare dintre Halston si Sarah Jessica Parker) ori asocierea de branduri (Sonia Rykiel si H&M), reprezinta laitmotivul ultimei perioade dominate de dificultati financiare. Iar rationamentul este foarte simplu: iluzia accesului la un brand de lux, la imaginea, perfect desenata de stilisti, a fashion icon-urilor te determina sa scoti rapid cardul Visa din portofel, sigura fiind ca vei face o investitie.
"In afara de Jimmy Choo, Ugg Australia este singurul brand de incaltaminte care se regaseste in colectia mea personala", marturisea Tamara Mellon, presedintele si fondatorul exclusivistului label, asta pentru a confirma colectia in editie limitata ce va fi lansata in luna octombrie a acestui an.
Jimmy Choo si Ugg Australia lucreaza la realizarea unor cizme care impaca designul comfortabil cu detaliile glamour. Va fi o colectie ce va contine doar cinci modele, de unde insa nu va lipsi culoarea, dupa cum afirma presedintele brandului australian. Produsele vor fi disponibile in magazinele mono-brand, dar si online, pentru "un sacrificiu" de $595-$795.
Sursa: fashionweekdaily
No comments:
Post a Comment