Daniela Moroianu este absolventa UNAB. Ea a venit cu o propunere foarte clara si a reusit sa-si expuna ideile in vitrina. La propriu.
Care este povestea proiectului tau si finalitatea lui?
Proiectul meu vizeaza modalitati de construire a unui spatiu, a unei lumi cu totul speciale care sa vibreze la unison cu "sufletul" ofertei, a unui look anume, al unui stil de viata sau al unui vesmant. Este un proiect de Visual Merchandising ce abordeaza conceptul imaginii interioarelor si exterioarelor spatiilor comerciale. Zilnic trecem prin fata magazinelor aflate la bulevard sau in cadrul complexelor comerciale si, la sfarsitul zilei, nu ne putem reaminti ceva concret, decat o multitudine de manechine asezate intr-un mod oarecum asemanator, cu mici diferente de fundal, pozitie, spoturi sau cromatica, intr-o vitrina avand un mesaj modest si "prafuit" din punct de vedere comercial.
Scopul proiectului l-a reprezentat colaborarea cu un centru comercial in care sa pot face o demonstratie de Visual Merchandise artistic, iar in sustinerea acestei cauze au raspuns cu mare drag cei de la Debenhams Plaza, carora le multumesc.
Vorbeste-mi putin de ideea de la care ai plecat si ce forme ai construit.
Ideea de la care am pornit in realizarea tinutelor s-a bazat pe un concept asupra caruia sa se poata aplica mai multe tematici, sa permita metamorfozarea unui obiect vestimentar in functie de ambianta in care el se afla. Spre exemplu, in cardul galei UNAB am optat pentru o tematica marina, pe care am intitulat-o Tablou de V.M. "Night Underwater", in care am utilizat proiectii cu imagini acvatice in miscare. Prin intermediul atmosferei create, tinutele au fost capabile sa induca senzatii si sentimente pe care le pot starni in noi abisurile acvatice.
Elementele din aceasta ecuatie depind una de cealalta, si pentru ca rezultatul sa fie egal cu o formula magica, acordurile dintre cele trei trebuiesc stabilite cu o mare finete. Un croi impecabil rezulta dintr-o forma gandita si desenata cu rigurozitate, iar o forma riguroasa nu poate lua nastere fara un material care sa o sustina.
Puteti urmari filmul de making-of Visual Merchandising photo-session aici, iar actualele si viitoarele colectii le veti regasi pe youngrodesigners.ro.
Foto: arhiva designer-ului
No comments:
Post a Comment