Wednesday 9 June 2010

RFW 2010 - day 1

Prima zi de Fashion Week a inceput tare devreme la Iasi. Dupa micul dejun, ne-am lungit la vorba cu Alin Galatescu, care era curios ce motivatie avem noi, ca bloggeri, sa scriem si de unde snobismul publicului roman de a ignora moda made in ro.

La ora 1 fara cateva minute am aruncat un ochi...si cateva blitzuri in spatele cortinei, iar apoi ne-am asezat*, fara voia noastra, in primul rand la conferinta de presa sustinuta de Irina Schrotter si Ovidiu Buta. Lor li s-au alaturat Andreea Raicu, Andreea Tincu si Razvan Ciobanu. Cel din urma a tinut sa precizeze ca e dispus sa raspunda la intrebarile presei, doar daca si jurnalistii sunt siguri ca vor sa auda replica sa.

Revenind la scopul conferintei, in cele doua zile de RFW vor fi prezente pe podium 33 de colectii, plus o mini-colectie realizata din materiale care sunt ascunse in mod normal in „interiorul” hainei – captuseala, diferite suporturi si umerasi – la care a contribuit fiecare tanar designer implicat in aceasta editie a festivalului.

Mai tarziu, in culise, am vrut neaparat sa vad cum vor merge fetele pe platformele gandite de Lucian Broscatean. Intentionam si eu sa le incerc, dar tocmai incepea repetitia. Alina Ene „tremura” pe scaunul de langa mine din cauza emotiilor legate de prezentarea sa de maine. Sper ca incurajarile noastre sa-i poarte noroc.

In seara aceasta, de la 8, va incepe propriu-zis editia a XII-a a Romanian Fashion Week. Irina Schrotter aduce band-ul N.O.H.A in show-ul ei, pentru a asigura coloana sonora. Siii, pe acelasi ritm, ne vom deplasa la after-party! 

Vroiam sa urc si un clip, insa internetul si blogger-ul sunt impotriva mea azi. 


Pe maine! ;)  





*persoana I plural desemneaza trupa RFB – Rodica, Daiana, Andreea, Adina si Roxana

No comments: